Over HKC

De Hooidonkse Kano Club is gevestigd aan de Dommel in het centrum van Sint-Oedenrode. De Hooidonkse Kano Club is opgericht op 10 mei 1984. De Hooidonkse Kano Club heeft een clubgebouw met de naam “’t Kəerwater”. In ons clubgebouw hebben we de beschikking over dames- en herenkleedlokalen met warme douches en een verwarmde kantine “De Wals”. Tevens bevindt daar de opslag van kano’s en ander vaarmateriaal van onze leden en de vereniging.

Wil je meer informatie over o.a. trainingsdagen en contributie?

Omgangsregels

Sporten doe je voor je plezier, dit moet voor iedereen zo kunnen zijn. Ook waarderen we dit binnen de HKC en daarom hanteren we een aantal omgangsregels voor alle aanwezigen en/of deelnemers.

• Accepteer en respecteer de ander zoals hij/zij is en discrimineer niet.

• Houd rekening met de grenzen van een ander, deze kunnen anders liggen dan die van jezelf.

• Val een ander niet lastig.

• Let op je taalgebruik.

• Maak geen vervelende grappen. Houd rekening dat deze anders op een ander kunnen overkomen.

• Doe niet mee aan pesten, uitlachen of roddelen.

• Gebruik geen geweld en laat wapens thuis.

• Houd voldoende afstand van een ander zodat deze zich prettig voelt.

• Geeft geen ongewenste seksueel getinte aandacht aan een ander.

• Geef het aan als je iets niet prettig vindt. Als je dat niet kan of het lukt niet, vraag dan om hulp.

Willem Theiner

Joris Theiner