• Aspirant € 55,- (1e jaar lidmaatschap)

• Jeugd € 75,- (iedereen die in het jaar jonger is dan 19)

• Volwassenen € 85,- (iedereen die in het jaar 19 is of ouder)

• Donateur € 40,-

* Contributie wordt in april geint, bij betaling na 1 juni wordt € 10,- extra in rekening gebracht.
* Het contributiejaar loopt gelijk aan het kalenderjaar (van 1 januari t/m 31 december).
* Alleen leden met een volwassen lidmaatschap krijgen een sleutel.

Reiskosten

Wanneer vanuit de club een tripje georganiseerd is en leden met hun eigen auto rijden stellen wij GEEN vaste reiskosten. De bestuurder dient zelf aan te geven wat de kosten zijn (vooraf). We adviseren de volgende reiskosten vergoeding te gebruiken omdat de auto’s relatief zwaar belast worden tijdens een trip:

Personen auto met boten op het dak: €0,35 / KM
Personen auto met aanhangwagen: €0,45 / KM

Bankrekening

RABO-bank Son en Breugel
Nummer: NL41 RABO 0148 2608 10
T.N.V. Hooidonkse Kano Club

Trainingen

De reguliere trainingen zijn op de woensdagavond, dan wordt er volop getraind! Er zijn twee groepen, beginners en gevorderden. In de winter gaan de gevorderden gewoon door buiten en voor wie wil doen we binnen in zwembad de Neul verder trainen.

Afhankelijk van de trainingsbehoefte van onze leden kijken we altijd naar een passend trainingsschema. Wanneer er genoeg interesse is in een specifieke discipline (slalom, raft, afvaart, rodeo) gaan we dit organiseren.

Deelname per trainingsgroep per trainingsseizoen kost 50 euro. Wanneer een beginnend lid het aspirantenlidmaatschap heeft zijn alle zomertrainingen gratis deel te nemen.

Zomerseizoen loop van april tot oktober, winterseizoen loopt van november tot en met maart.

Dagbezoek

Graag verwelkomen we kanovaarders van andere verenigingen op ons mooie parcours in Sint-Oedenrode. Om gebruik te maken van onze accommodatie vragen we je vooraf contact op te nemen met het bestuur zodat we de beschikbaarheid kunnen controleren en de accommodatie voor je kunnen openen. We vragen een kleine vergoeding van € 4,- per vaarder voor het gebruik van onze accommodatie. Dit kan op locatie betaald worden contact of per pin.

Opzeggen

Neem hiervoor contact op met het bestuur.

a2hs_explain
a2hs_tap